Pages

Thursday, February 26, 2009

sUnYinye HiduP...

ish3 ni yg boring ni ble xde klas..syik melepak dlm bilik finally rasa boring yg teramat..sok member aku exam so x leh nk kaco dorg..kalo x dah "bersanggo" dan masing2 huhu. tadi ptg i call my mum..she's not feeling so well..after going back check up at HSA she said that her blood pressure going up..n as usual, she's started cried said that she's remind all her childrens...mum3...aku just sruh dia g check up kat klinik je, tkut di biarkan melarat lak..Today MrHiem quit busy, bosan je...tu la dia kalo dh terlampau busy aku pun dia lupa..huhu..apepun i with my self, just treat my heart with my own...emmm tpi dlm pd bosan2 gak dpt je lyn mvie korea...best gak...kalo rsa de sape2 yg sdg mncri cite bru tu moh a amek kat aku...k la aLL, enough at this time..see u then.

..mRsHiEm..

No comments:

Post a Comment

my Song