Pages

Friday, March 27, 2009

JiwA kEriSaUaN....

hai aLL...
hari ni x berapa nak best la..pagi tadi exam, ok la just dpt jwb..bnyk benda yg aku risaukan..study, cinta sngat memeningkan...for those yg tgh study aku nasihatkan..jgn la bercinta masa study..pening nk mikir..emm sian mRhIem..pagi tdi abh dia jatuh..n as a result maybe kena stroke terus..aku pun x dpt nk contact dia sngat, kang pressure lak dia..mesti dia risau keadaan abh dia cmtu..mcm2 duagaan tuhan nak bagi menguji family diorg. smpai demam2 skrg tu dia..emm ape la yg aku leh tolong..kalo leh skrg gak aku nk d smping dia, atleast to give him support.aku nk wat keje pun x tenang sebenarnya, duk risau pikirkan dia...emm xcually smlm kitorg gaduh..emm kuar la ayt2 power dia n sma gak la ngan aku. lost control la pulak..by the way aku just dpt doakan semoga abh dia cepat sehat.korg pun tlg doakan yek..emmm aku syg dia, x nak gaduh2 ngan dia..tapi sometimes tu x tahan gak..whatever it is, tuhan yg menntukan segalanya.kami berdua hanya mampu merancang je.amin.
upload by:

No comments:

Post a Comment

my Song