Pages

Saturday, April 18, 2009

duGaaN yG x SuDaH...

hai aLL...
akibat mencari kebenaran ptg ni aku tewas lagi...stiap kali aku nk exam ade je dugaan yang melanda..cinta ni mmg menyakitkan la...aku dh x sanggup lagi dh rasanye..tapi adlh amat perit jugak nk memulakan cinta baru lps dh almost 4 year bercinta..ya tuhan ape lagi dugaan dlm hubungan ini, aku berserah pada mu ya allah seandainya, dia bukan jodoh aku, tunjukkan la jalan yang benar dlm hubungan ini.. tunjukkan lah kebenaran yang aku x nampak, kau maha mengetahui..bantu la hamba mu ini...seandainya dia jodohku kekal kan la hubungan kami, seandainya tidak, tunjukkanlah jalan mu. amin..
aku sedih sngat, tah ape la akhirnya hubungan aku nih..ptg ni lagi tindakan mencurigakan dr "im"..tah knp hati aku nk nk sngat tahu kebenaran, n aku mncari kebenaran..n ble aku tnya, dia nafikan seperti kebiasaan n until now dia off hanphone, for what? kalo x slh knp nk off hp..* pia, org takut peristiwa hari tu yg org cerite kat pia berulang lagi..takut sngat...ape org nk wat ni...)
dh la sok exam...ya allah hanya pada mu aku meminta bantu dan tenang kan lah hati hambamu ini.... :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

so sad by :
hanim

No comments:

Post a Comment

my Song