Pages

Friday, August 7, 2009

mY frenz 1st sOn...

hai aLL..

hari khamis lepas ni aku sempat g berjalan ke Melaka..tengok anak buah baru..hehe anak my best frenz (geng 6jahanam) anak myza la..myza dh selamat melahir kan 2 mnggu lbih dah..dia dpt baby boy, namanya muhammad ashraff..kitorg gerak pgi dr tempat masing2 then jumpe kat Melaka Sentral..lama gak la kami x reunion berenam..kali ni alhamdulilah tersampai gak hajat smua untuk jumpe n seat together2..even a short time tapi puas hti la, dpt gak jumpe especially yana la, yg pling susah nk jumpe sbb dia kan bekerje..myza pun susah gak sbbdia dh jdi isteri org, so dh kurang la berlibur..hehe..

Nak d tambah lagi masa aku cuti tu hri mkn2 ala2 family gather la, hbis aku balun kerang rebus n kerang pds..hah akibat dan musabab nye amek ko, hari nk balik uum aku kena alergik n demam...dpendekkan cite smpai je kolej ptg tu aku trus p klinik, x tahan demam n gatal...dR kata aku kena alergik seafood, so after this SAY NO TO SEAFOOD, dh la tu semua fevret aku, tapi x pat mkn lagi...huk3..ni pun masih rasa lagi gatal2 n kepala aku pening lagi...so rini aku x posa la..x larat..kena amek ubat lagi rini..k la..mls nye nk mndobi..huhu..tgk la kalo rajin.kalo mls nnti2 la...


ni koleksi pic baby ashraff





post entry by :



my Song