Pages

Sunday, September 6, 2009

OuTing@5 sePT

hai aLL...

smlm aku kuar ngn geng perisik...za n pia..kami bertiga je..walau pun x ckup korum tapi heppy jugak..kitaorg g pekan rabu..huhu berbelanja sakan aku smlm..mau rm100 ade..mana x nye mcm2 juadah untuk mak n kakak aku, dh aku belikan..huhu..pas agenda mnghabiskan duet hbis..kitorg g lak melawat bazar2 ramadhan yg mnjual baju2 raya..dlm hujan tu kitorg redahkan aje. rencana awal hanya untu berbuka di jitra..tetibe kuar suara dr cik soft 'dpt mkn kat kuala perlis sdp ni"...huhu aku tau dah msti diorg nk mkn kat kole perlis...dalam masa yg singat kata persetujuan d capai..ku pulas kunci kereta...start enjin..berdezup menuju ke kuala perlis..d sbb kan hujan n jalan licin d tmbh tolah dgn jem bazar rmadhan..maka perjalanan dr alor star-kole perlis mmkn mse sejam..alhamdulilah sempat gak smpai..pdahal main fllow je sgnboard..redahhh...
Sampai 6.30 trus cr meja, ambil order..akhirnye aku telah memlih ikan siakap yg agak besar..huhu..sedap la dpt mkn ikan besar, fevret jugak la tu, tapi tomyam dia hampeh, mcm air..x sedap..huhu..


MENU KOLE PERLIS :-


Nasi Putih
Ikan Siakap Masak Sweet Sour (BESAR wooo)

Tomyam
Sotong Goreng Tepung
Telur Dadar
Ulam-ulaman


JUM = RM $$



NIce to See nIce too Eat





upload by :

my Song