Pages

Wednesday, October 7, 2009

mALdives exPeriEnce

hai aLL
tajuk tu mcm aku dh g maldives lak akn...by the way tajuk tu nk state bahawa aku g interview internship program to maldives hari selasa lepas..emm the truth aku mmg x harap la akan dapat, cuma aku nk test power experience interview, al maklum la, ble ckp sal intebiu ni smua ketaq kan..termasuklah aku..so x salah ambik pglmn interviu..peluang nk dpt ke maldives tu lak mcm x cerah la, sbb aku ni bertudung, so itu adalah sbb musabab yg mnjdi kekangan kalo aku xdpt, even x dpt pun aku x regret la, sbb aku dh sahut cabaran mak aku yg kata aku x berani.
nak d jadikan cerite sehari sebelum g interview tu, aku dh mngambil kputusan x nak pegi intebiu tu, n ptg tu aku call my mum n bg tau x nak g intebiu tu, mak aku tnya nape n aku ckp la sbb musabab nye, dan satu word my mum yg aku akan ingat until when is - " tak berani"-...emm atas kata2 mak aku tu aku decide untuk tidak mngalah sebelum berjuang..hehe, atleast aku x regret la aku x dpt sbb aku dh cuba sedaya upaya as compared kalo aku x pergi interview...ye x?...hehehhe...emm lastly, for any reason kalo aku x dpt pegi ats internship program, aku akan pastikan aku smpai maldives before aku mati..insyallah..tapi pegi haji n umrah adlh priority...
by me:
hanim ali (muahhhh)
* p/s - semangat dan kata2 seorang ibu sangat mnjdi perangsang pada seorang anak. Thanks mak, until whenever org akan ingat kata-kata tu. i Love u mum

my Song