Pages

Sunday, January 24, 2010

i'm @ here..at other people country..masih di bumi Allah..










hai aLL...



telah 2 mnggu aku berpijak di bumi Maldives ni bertapak di Sun Island Resort...awalnya sangat heppy tapi setelah 2 mnggu kat sni, hati berpakat untuk balik...balik...balik... ke MLysia...dalam 2 mnggu je pun dh mcm2 hal peribadi berlaku kat aku....tapi walau ape pun yg berlaku, perjuangan harus di teruskan, mngaku kalah tidak sekali...walau kekdg hti give up..



SIR sngat cntik view nye, subhanallah ciptaan tuhan...indah sungguh...tapi untuk dtg ke sini mnetap di sini bekerja.... bukan la satu plihan yg tepat...aku rasa keje di mlysia seribu kali lebey baik dr d sini...bak kata pepatah lama, hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendri, baik lagi di negeri sendiri... TAPI.. dtg sni untuk hneymun, ia adalah satu perkara yg sngat indah...tapi rate guna EURO beb, sape mampu...kalo kawen ngan jutawan mmpu la kot...



tapi walau ape pun, berada di sni merupakan satu peluang yg sngt berharga..sbb kalo aku nk pergi sendiri entah kan mmpu entah kan tidak n entah ke bila tahun la aku dpt smpai....ie merupakan pglmn yg aku x kan lupakan smpai ble2...



lain2...



jom layan pic kat bwh...




my Song